  • Data: 2011-01-19 21:43:23
    Temat: Re: getin skarbonkowe - parę pytań
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maruda" <n...@c...pl> wrote in message news:ih7fal$km5$1@news.onet.pl...
    > Czołem Waszmościowie!
    >
    > 1. Jaki jest system autoryzacji dostępu do konta (W por. np. z EB, mB,
    > ING, OF)? Na podst. doświadczeń z openonline zgaduję, że przydzielony
    > 8-cyfrowy login i maskowane, min. 12-znakowe hasło, tak? (OF nie chciało
    > łyknąć 10-zn.)

    System jest raczej identyczny z OF, inny kolor, tak samo nie mozna wpisac
    przelewow z data przyszla nie majac srodkow na koncie (lekka paranoja).

    > 2. Jak przebiega autoryzacja transakcji? (nie są dla mnie jasne pkt 3 i 4
    > w zakładce "bezpieczeństwo" - co to jest "kod PIN"? Np. w OF wpienia mnie
    > strasznie konieczność przeklepywania kodu SMS przy zakładaniu lokat.
    > Paranoja. W końcu pieniądze nadal są na moim rachunku, tylko na innym
    > koncie...)

    Chyba w OF tez nie trzeba sms do zakladania lokat?

    > 3. Czy są zwłoki/kiksy na stronie www jak w EB?
    >
    > 4. Czy są jakieś pułapki w korzystaniu z karty do konta? Ukryte koszta?
    > Tzn czy można wziąć tę kartę bez obaw, czy trzeba się bronić?

    Karty nie mam, nie trzeba jej brac.

    > 5. Czy da się to konto założyć "od ręki" w oddziale? (mam już u nich
    > jakieś-tam TOP, albo jakoś-tak, więc jestem "notowany" ;) ...)

    Nie da sie, tylko wniosek on-line i kurier. W odzialach nie skorzystasz z
    tego konta, nie maja podgladu.

    > 6. Czy przekierowanie pensji/emerytury załatwiają sami, czy trzeba dymać
    > (w moim przypadku do ZUSu)?

    Nie polecam tego konta jako podstawowego, zbyt niepewny system i pewnie
    jeszcze inne ukryte wady jak te przelewy, ktore wymienilem wczesniej.
    Oni nie reaguja na 'bugi' w swoim systemie i twierdza, ze wszystko jest OK.

    > 7. Czy spamują SMSami?

    Nie spamuja.