  • Data: 2007-02-10 22:41:56
    Temat: Re: getinbank i konto internetowe?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > więc być może tylko w IE będą osiągalne ale ja niestety nie mam jak
    > sprawdzić. Co jak co ale o bezpieczeństwie to bym chciał poczytać ale nic
    > prócz tego nie znalazłem na stronie. Dla mnie raczej nie do przyjęcia bo w
    > sumie nie wiem czego mam się spodziewać po gb24.

    Chodzi pod firefoxem. Informacje oGB24 :
    https://www.gb24.pl/dok_ind/instrukcja_GB24.pdf

    To na pewno nie jest rachunek idealny, ale jak ktos ma u nich lokaty, to
    takie konto jest dobre do obslugi tych lokat na odleglosc. Filozofia
    posiadania jednego rachunku uniwersalnego w jednym banku generalnie sie nie
    sprawdza. Ja przynajmniej, jak mam mozliwosc bezplatnego zakladania lokat
    przez internet w danym banku (przy dobrej ofercie %) to chetnie z tego
    korzystam. Wizyta w oddziale to zawsze sporo straconego czasu.