  • Data: 2007-02-11 18:11:53
    Temat: Re: getinbank i konto internetowe?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eqn43k$443$1@news.onet.pl...
    > Tylko ciekawe jak dlugo ta darmowosc bedzie trwac?
    > Bo jesli tak jak w VW Banku to ja dziekuje.
    > Ciekawa sprawa bo Getin ma najwyzej oprocentowane lokaty zlotowe i
    > dewizowe.

    Ten wariant stworzyli chyba w okreslanym celu, takze nie uwazam tego za
    promocje. Inne warianty konta istnieja nadal.
    A oprocentowanie lokat, to przeciez najlepszy marketing. Co mi po ING czy
    innych, ktore krocie placa za spoty reklamowe, jak oprocentowanie jest
    niskie. Inny rodzaj marketingu. Bank jest w fazie rozwoju i buduje baze
    klientow. Podobnie pare lat wstecz zachowywal sie Lukasbank z lokatami.
    W przypadku lokat walutowych to inne banki sobie robia kpine z klientow
    dajac np. 0,5% na lokacie w USD przy centralnej stopie 5,25%.
    Jednak lokaty negocjowalne walutowe w inych bankach nie odbiegaja juz wcale
    od lokat negocjowalnych w Getinie, a czasmi je przewyzszaja.
    Molochy bankowe stwierdzily, skoro i tak ludzie trzymaja u nich waluty to po
    co im placic. Sami ludzie sobie winni, ze sie nie interesuja swoimi
    pieniedzmi. Pamietam taka akcje w ING pare lat temu, jak wprowadzili oplate
    za konta walutowe-ludzie tak szybko je zamykali, ze po 6-mies. wycofali sie
    z tej oplaty i nie ma jej do dzisiaj.
    A co sie tyczy VW to za 5zl/mies i tak jest lepiej niz mBank. Jak policzysz
    bezplatne przelewy, mozliwosc darmowych wyplat >400 ze wszystkich bankomatow
    oraz oproc. pluskonta tak jak emax plus to nie jest tak zle. W mBanku dla
    normalnej egzystencji musisz czesc kasy trzymac na prawie nieoprocentowanych
    rachunkach, w VW mozesz dowolnie sciagac sobie pieniadze z pluskonta. Jak to
    wszystko policzysz to gwarantuje, ze wyjdzie wiecej niz 5zl.