  • Data: 2008-06-26 18:41:33
    Temat: Re: getinbank - konto internetowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" 1...@k...kojer

    > Ale mi nieszczególnie zależy na darmowości. Chętnie będę płacił za porządną
    > robotę. Co mi się w Eurobanku spodobało to to, że nie musiałem nic
    > wypełniać, wszystkie wnioski/umowy/oświadczenia itp. wypełnił za mnie
    > pracownik banku. Wystarczyło tylko podpisać. W takim Multi, Pekao czy BPH
    > dostawałem formularz i długopis :). No ale niestety na główne konto to
    > Eurobank ma za małą funkcjonalność.

    W WBK dostajesz kartę kredytową (z której możesz przelewać za 3 złote,
    więc niewiele to różni się od prawie bezpłatnego kredytu) bez zbędnych
    formalności, ale wniosek chyba trzeba wypełnić.

    W BPH wniosek o kartę wypełniono za mnie. W Citi -- za mnie. W mBanku też. :)

    Chyba w wielu miejscach wnioski o karty wypełniają pracownicy.

    Jak jest z kredytami -- nie wiem, bo nie biorę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'