    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getout bank - zakończenie lokaty
    Date: Fri, 03 Jul 2009 17:58:05 +0200

    Peet wrote:

    > Upalny dzień. Szary ludzik cieszy się na myśl że po wyjściu z pracy,
    > odwiedzi pobliską placówkę getout banku

    te franczyzny getoutu sa rozwalajace :) raz do takiej jednej zaszedlem
    z ciekawosci zapytac sie o szczegoly, wchodze, dziendobry, dwie panny z
    laptopami, kasjer i jeden klient, ktory tez chcial wyplacic kilka grubszych
    tysiecy. zasiadlem wiec sobie przed wolna pania, zmierzyla mnie wzrokiem
    sokolim i pytaniem o cel mej podrozy. nastepnie zamykajac laptopa i pakujac
    sie do domu rzucila do kolezanki "X, zrobisz panu egetina?" i tyle jej
    widzialem, wziela sobie i poszla bez slowa. patrzac jak druga panna walczy
    z "zacinajacym sie systemem", kasjer z centrala o dostawe gotowki, a klient
    juz wydzwania do centrali getinu, przeczytalem kilka * na ulotkach.
    rozwiawszy swoje watpliwosci i w trosce o jakos przyszlej wspolpracy
    oddalilem sie do sklepu po browara i wiecej tam nie zachodzilem :)