  • Data: 2009-11-12 16:14:34
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego
    > forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.
    >
    > Ponieważ znany jestem z tego, że zawsze szanowałem wolę większości
    > wyrażoną w demokratyczny sposób, zatem proszę bardzo. To akurat jest
    > kwestia , która może być tak rozstrzygana. Ostatnią rzeczą , jaką bym
    > chciał robić , byłoby pisanie na grupie, o której bym wiedział, że
    > milcząca większość sobie tego nie życzy.
    >
    > Głosy będę liczył do końca weekendu , tj. do 15.11.2009 włącznie.
    > Proszę o proste :

> [...]
    Zastępowanie rzeczywistości nadzieją jest bardzo niebezpieczną grą. Żyjąc
    nadzieją, sam siebie wpychasz na miętki grunt, który ma niewiele wspólnego z
    faktami.Szukaj realizacji samego siebie w wynikach portfela ,mysle ze samym
    produkowaniem sie na portalach nieosiagniesz celu tracac cenny czas zamiast
    poswiecic go na analizy inwestycji lub zycia prywatnego

    moj glos NEUTRAL