  • Data: 2009-08-14 12:47:09
    Temat: Re: głosowanie na nabardziej szpetny interfejs bankowy
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 08:37, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Jestem klientem Nordei. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że ich
    > interfejs może być uznany za najbardziej szpetny.

    Racja, on jest nie tyle szpetny, co... hmm... "old-fashioned" :) Ma
    pare irytujacych brakow, ale mozna do nich przywyknac. Ma za to pare
    funkcji, ktorych nie ma np. "lider bankowosci internetowej" [nazwy
    milosiernie nie wymienie] - na przyklad juz wspomniana poczte
    wewnetrzna.

    Co do samej szpetoty -- rzecz gustu. Jak dla mnie bank nie musi miec
    radosnych kolorkow i walic nimi po oczach, wiec Solo Nordei jest OK.