-
X-Received: by 10.224.72.199 with SMTP id n7mr1939702qaj.5.1355872827867; Tue, 18 Dec
2012 15:20:27 -0800 (PST)
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.49.94.143 with SMTP id dc15mr575763qeb.32.1355872827830; Tue, 18 Dec
2012 15:20:27 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!newsfeed.
pionier.net.pl!news.glorb.com!ee4no398713qab.0!news-out.google.com!k2ni865qap.0
!nntp.google.com!ee4no426268qab.0!postnews.google.com!4g2000yqv.googlegroups.co
m!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Tue, 18 Dec 2012 15:20:27 -0800 (PST)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 4g2000yqv.googlegroups.com; posting-host=5.184.31.191;
posting-account=lxF3XAoAAAADD04btn4Jxo7Z1louEFm8
NNTP-Posting-Host: 5.184.31.191
References: <kaqpk5$3o0$1@news.task.gda.pl>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20100101
Firefox/17.0,gzip(gfe)
Message-ID: <6...@4...googlegroups.com>
Subject: Re: głupie procedury nie tylko w Polsce
From: "jerry ." <m...@g...com>
Injection-Date: Tue, 18 Dec 2012 23:20:27 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:584496
[ ukryj nagłówki ]On 18 Gru, 23:10, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
> Hello,
>
> Byłem dziś świadkiem rozmowy telefonicznej z pomocą techniczną Bank of
> America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
> zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:
>
> K-klient
> P-pomoc techniczna
>
> K: Zepsuł mi się token. Wyświetlacz jest pusty, nie podaje żadnego kodu.
> P: Jakiej operacji nie może Pan wykonać?
> K: Żadnej. Token jest martwy. Wygląda, jakby wyczerpała się bateria,
> albo po prostu się zepsuł.
> P: Czy może się Pan zalogować do bankowości online?
> K: Tak, ale nie mogę wykonać żadnej operacji, bo na wyświetlaczu tokena
> nic nie ma.
> P: Proszę wykonać następujące operacje: Wylogować się.
> K: OK.
> P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
> K: Ale po co? Przecież token nie jest podłączony do komputera. Trzymam
> go w ręku.
> P: Taką mamy procedurę. Proszę wykonywać po kolei polecenia.
> K: OK.
> P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
> K: Już.
> P: Proszę zamknąć przeglądarkę, a następnie otworzyć nowe puste okno
> przeglądarki.
> K: OK.
> P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
> K: Już.
> P: Czy problem nadal występuje?
> K: Oczywiście. Trzymam token w ręku i jest martwy.
> P: W takim razie proszę spróbować użyć innej przeglądarki.
> K: Po co? To token jest zepsuty, a nie przeglądarka!
> P: Taką mamy procedurę. Gdy ją całą wykonamy i nie uda się rozwiązać
> problemu, to będzie można przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
> K: OK. To co dalej?
> P: Proszę spróbować użyć innej przeglądarki. Proszę wyczyścić historię.
> K: OK.
> P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
> K: Już.
> P: Czy problem nadal występuje?
> K: Ten token ma raptem jeden guzik i wyświetlacz. Trzymam go w ręku.
> Jasne, że nadal nie działa.
> P: Skoro po próbie wykonania operacji w dwóch przeglądarkach nie udało
> się rozwiązać problemu, mogę przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
> K: Świetnie.
> P: Proszę odpowiedzieć na kilka pytań: Jakich przeglądarek internetowych
> Pan użył? Internet Explorer, Firefox, Chrome czy Safari?
> K: Firefox i Chrome.
> P: Jakiego systemu operacyjnego Pan używa? Windows 7, Vista, XP czy Mac?
> K: Linuksa.
> P: Jakiego?
> K: Linuksa.
> P: Wspieranymi systemami operacyjnymi są Windows 7, Vista, XP oraz MacOS.
> K: Jakie to ma znaczenie??? Token nie działa! Token! TOKEN! On nie jest
> w żaden sposób podłączony do komputera. Trzymam go w dłoni. Powinien
> wyświetlać kod, a nie wyświetla.
> P: Zgodnie z procedurą muszę wpisać w zgłoszeniu reklamacyjnym jakiego
> systemu operacyjnego Pan użył podczas próby wykonana operacji.
> K: No dobrze, użyłem Windows XP. Token nie działa.
> P: Czy używał Pan komputera własnego, czy służbowego?
> K: Własnego. Token nie działa!
> P: Czy to komputer stacjonarny, czy laptop?
> K: Laptop. TOKEN NIE DZIAŁA!
> P: Kiedy po raz pierwszy zauważył Pan problem?
> K: Dziś.
> P: Jakich operacji dotyczy problem?
> K: Wszystkich. Token nie działa. NIE WYŚWIETLA KODU!
> P: Proszę podać numer telefonu, pod którym nasz dział pomocy technicznej
> będzie mógł się z Panem skontaktować.
> K: xyz
> P: Dziękuję. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte. Pracownik naszego
> działu technicznego skontaktuje się z Panem w celu poinformowania o
> rozwiązaniu problemu.
> K: Jak on niby naprawi zdalnie mój token?
> P: Dalsze informacje otrzyma Pan od pracownika działu technicznego,
> który skontaktuje się z Panem.
>
> --
> MiCHA
no kurna zajebiste
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.12 01:45 Rafał Grzelak
- 19.12.12 01:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 02:42 witek
- 19.12.12 02:52 Aicha
- 19.12.12 09:33 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 09:49 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 12:57 Arek
- 19.12.12 15:13 Budzik
- 19.12.12 16:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 19:28 xbartx
- 19.12.12 20:19 Przemyslaw Kwiatkowski
- 22.12.12 19:54 Przemyslaw Kwiatkowski
- 30.12.12 18:35 jo44
- 31.12.12 03:15 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- Obcokrajowcy w bankach
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
Najnowsze wątki
- 2025-02-22 Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...