-
Data: 2012-12-19 00:20:27
Temat: Re: głupie procedury nie tylko w Polsce
Od: "jerry ." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 18 Gru, 23:10, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
> Hello,
>
> Byłem dziś świadkiem rozmowy telefonicznej z pomocą techniczną Bank of
> America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
> zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:
>
> K-klient
> P-pomoc techniczna
>
> K: Zepsuł mi się token. Wyświetlacz jest pusty, nie podaje żadnego kodu.
> P: Jakiej operacji nie może Pan wykonać?
> K: Żadnej. Token jest martwy. Wygląda, jakby wyczerpała się bateria,
> albo po prostu się zepsuł.
> P: Czy może się Pan zalogować do bankowości online?
> K: Tak, ale nie mogę wykonać żadnej operacji, bo na wyświetlaczu tokena
> nic nie ma.
> P: Proszę wykonać następujące operacje: Wylogować się.
> K: OK.
> P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
> K: Ale po co? Przecież token nie jest podłączony do komputera. Trzymam
> go w ręku.
> P: Taką mamy procedurę. Proszę wykonywać po kolei polecenia.
> K: OK.
> P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
> K: Już.
> P: Proszę zamknąć przeglądarkę, a następnie otworzyć nowe puste okno
> przeglądarki.
> K: OK.
> P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
> K: Już.
> P: Czy problem nadal występuje?
> K: Oczywiście. Trzymam token w ręku i jest martwy.
> P: W takim razie proszę spróbować użyć innej przeglądarki.
> K: Po co? To token jest zepsuty, a nie przeglądarka!
> P: Taką mamy procedurę. Gdy ją całą wykonamy i nie uda się rozwiązać
> problemu, to będzie można przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
> K: OK. To co dalej?
> P: Proszę spróbować użyć innej przeglądarki. Proszę wyczyścić historię.
> K: OK.
> P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
> K: Już.
> P: Czy problem nadal występuje?
> K: Ten token ma raptem jeden guzik i wyświetlacz. Trzymam go w ręku.
> Jasne, że nadal nie działa.
> P: Skoro po próbie wykonania operacji w dwóch przeglądarkach nie udało
> się rozwiązać problemu, mogę przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
> K: Świetnie.
> P: Proszę odpowiedzieć na kilka pytań: Jakich przeglądarek internetowych
> Pan użył? Internet Explorer, Firefox, Chrome czy Safari?
> K: Firefox i Chrome.
> P: Jakiego systemu operacyjnego Pan używa? Windows 7, Vista, XP czy Mac?
> K: Linuksa.
> P: Jakiego?
> K: Linuksa.
> P: Wspieranymi systemami operacyjnymi są Windows 7, Vista, XP oraz MacOS.
> K: Jakie to ma znaczenie??? Token nie działa! Token! TOKEN! On nie jest
> w żaden sposób podłączony do komputera. Trzymam go w dłoni. Powinien
> wyświetlać kod, a nie wyświetla.
> P: Zgodnie z procedurą muszę wpisać w zgłoszeniu reklamacyjnym jakiego
> systemu operacyjnego Pan użył podczas próby wykonana operacji.
> K: No dobrze, użyłem Windows XP. Token nie działa.
> P: Czy używał Pan komputera własnego, czy służbowego?
> K: Własnego. Token nie działa!
> P: Czy to komputer stacjonarny, czy laptop?
> K: Laptop. TOKEN NIE DZIAŁA!
> P: Kiedy po raz pierwszy zauważył Pan problem?
> K: Dziś.
> P: Jakich operacji dotyczy problem?
> K: Wszystkich. Token nie działa. NIE WYŚWIETLA KODU!
> P: Proszę podać numer telefonu, pod którym nasz dział pomocy technicznej
> będzie mógł się z Panem skontaktować.
> K: xyz
> P: Dziękuję. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte. Pracownik naszego
> działu technicznego skontaktuje się z Panem w celu poinformowania o
> rozwiązaniu problemu.
> K: Jak on niby naprawi zdalnie mój token?
> P: Dalsze informacje otrzyma Pan od pracownika działu technicznego,
> który skontaktuje się z Panem.
>
> --
> MiCHA
no kurna zajebiste
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.12 01:45 Rafał Grzelak
- 19.12.12 01:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 02:42 witek
- 19.12.12 02:52 Aicha
- 19.12.12 09:33 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 09:49 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 12:57 Arek
- 19.12.12 15:13 Budzik
- 19.12.12 16:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.12.12 19:28 xbartx
- 19.12.12 20:19 Przemyslaw Kwiatkowski
- 22.12.12 19:54 Przemyslaw Kwiatkowski
- 30.12.12 18:35 jo44
- 31.12.12 03:15 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...