eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłupie procedury nie tylko w PolsceRe: głupie procedury nie tylko w Polsce
  • Data: 2012-12-19 00:20:27
    Temat: Re: głupie procedury nie tylko w Polsce
    Od: "jerry ." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Gru, 23:10, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Hello,
    >
    > Byłem dziś świadkiem rozmowy telefonicznej z pomocą techniczną Bank of
    > America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
    > zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:
    >
    > K-klient
    > P-pomoc techniczna
    >
    > K: Zepsuł mi się token. Wyświetlacz jest pusty, nie podaje żadnego kodu.
    > P: Jakiej operacji nie może Pan wykonać?
    > K: Żadnej. Token jest martwy. Wygląda, jakby wyczerpała się bateria,
    > albo po prostu się zepsuł.
    > P: Czy może się Pan zalogować do bankowości online?
    > K: Tak, ale nie mogę wykonać żadnej operacji, bo na wyświetlaczu tokena
    > nic nie ma.
    > P: Proszę wykonać następujące operacje: Wylogować się.
    > K: OK.
    > P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
    > K: Ale po co? Przecież token nie jest podłączony do komputera. Trzymam
    > go w ręku.
    > P: Taką mamy procedurę. Proszę wykonywać po kolei polecenia.
    > K: OK.
    > P: Proszę wyczyścić historię przeglądarki.
    > K: Już.
    > P: Proszę zamknąć przeglądarkę, a następnie otworzyć nowe puste okno
    > przeglądarki.
    > K: OK.
    > P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
    > K: Już.
    > P: Czy problem nadal występuje?
    > K: Oczywiście. Trzymam token w ręku i jest martwy.
    > P: W takim razie proszę spróbować użyć innej przeglądarki.
    > K: Po co? To token jest zepsuty, a nie przeglądarka!
    > P: Taką mamy procedurę. Gdy ją całą wykonamy i nie uda się rozwiązać
    > problemu, to będzie można przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
    > K: OK. To co dalej?
    > P: Proszę spróbować użyć innej przeglądarki. Proszę wyczyścić historię.
    > K: OK.
    > P: Proszę spróbować się zalogować do bankowości online.
    > K: Już.
    > P: Czy problem nadal występuje?
    > K: Ten token ma raptem jeden guzik i wyświetlacz. Trzymam go w ręku.
    > Jasne, że nadal nie działa.
    > P: Skoro po próbie wykonania operacji w dwóch przeglądarkach nie udało
    > się rozwiązać problemu, mogę przyjąć od Pana zgłoszenie reklamacyjne.
    > K: Świetnie.
    > P: Proszę odpowiedzieć na kilka pytań: Jakich przeglądarek internetowych
    > Pan użył? Internet Explorer, Firefox, Chrome czy Safari?
    > K: Firefox i Chrome.
    > P: Jakiego systemu operacyjnego Pan używa? Windows 7, Vista, XP czy Mac?
    > K: Linuksa.
    > P: Jakiego?
    > K: Linuksa.
    > P: Wspieranymi systemami operacyjnymi są Windows 7, Vista, XP oraz MacOS.
    > K: Jakie to ma znaczenie??? Token nie działa! Token! TOKEN! On nie jest
    > w żaden sposób podłączony do komputera. Trzymam go w dłoni. Powinien
    > wyświetlać kod, a nie wyświetla.
    > P: Zgodnie z procedurą muszę wpisać w zgłoszeniu reklamacyjnym jakiego
    > systemu operacyjnego Pan użył podczas próby wykonana operacji.
    > K: No dobrze, użyłem Windows XP. Token nie działa.
    > P: Czy używał Pan komputera własnego, czy służbowego?
    > K: Własnego. Token nie działa!
    > P: Czy to komputer stacjonarny, czy laptop?
    > K: Laptop. TOKEN NIE DZIAŁA!
    > P: Kiedy po raz pierwszy zauważył Pan problem?
    > K: Dziś.
    > P: Jakich operacji dotyczy problem?
    > K: Wszystkich. Token nie działa. NIE WYŚWIETLA KODU!
    > P: Proszę podać numer telefonu, pod którym nasz dział pomocy technicznej
    > będzie mógł się z Panem skontaktować.
    > K: xyz
    > P: Dziękuję. Zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte. Pracownik naszego
    > działu technicznego skontaktuje się z Panem w celu poinformowania o
    > rozwiązaniu problemu.
    > K: Jak on niby naprawi zdalnie mój token?
    > P: Dalsze informacje otrzyma Pan od pracownika działu technicznego,
    > który skontaktuje się z Panem.
    >
    > --
    > MiCHA

    no kurna zajebiste

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1