  • Data: 2011-06-14 05:46:19
    Temat: Re: (gorzoła) b.: Y mBank zmusza do placenia karta?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-13 23:55, Grzexs pisze:

    > A była jeszcze "Czysta" z czerwoną karteczką. To była jazda!

    To był "chleb nasz powszedni"
    ... kapslowana ;) Miała skrót CCC.
    (pamiętam, a co!?)

    A propos pamięci -
    Wiele lat temu, gdy jeszcze pracowałem, z pewnym niepokojem zacząłem
    postrzegać pewne upośledzenie mojej pamięci co do pewnych bieżących
    szczegółów. Nie mówiłem o tym nikomu, coby mnie nie zaczęli traktować
    jak czubka. Kiedyś pewien mój nieco starszy kolega (niepijący - to
    istotne) wyznał mi, że jemu to też zaczyna sprawiać problem. Wybuchnąłem
    wtedy radością:
    "O zbawco! Dziękuję ci! A ja od paru lat obwiniałem o to gorzołę!"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.