  • Data: 2010-03-06 21:33:12
    Temat: Re: gwarancje BFG w praktyce
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hmudp8$q2p$1@news.onet.pl...
    > roszczen
    >
    > Ponawiam pytanie zatem - czy ktoś zna choćby w przybliżeniu kwotę jaką
    > dysponuje BFG na gwarancje?
    >
    > --

    gdzieś widziałem (przy okazji porównania z systemem bezpieczeństaw depozytów
    w skokach) ze jakies 2,5% depozytów.

    stare dane:
    AKTYWA BFG

    Na koniec 2007 r. aktywa BFG miały wartość 5,59 mld zł. W to wliczane były
    m.in. należności od banków z tytułu udzielonych pożyczek z funduszu
    pomocowego oraz restrukturyzacji banków spółdzielczych. Największą część
    aktywów stanowiły dłużne papiery wartościowe emitowane przez państwa, o
    wartości ponad 4,96 mld zł. Na funduszach ochrony środków gwarantowanych
    banki zgromadziły blisko 1,18 mld zł.

    ciekawa jest struktura tych aktywów :)...