  • Data: 2007-03-29 20:53:58
    Temat: Re: hasla SMS
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sierp wrote:

    > rozumiem, jezeli >5kpln miesiecznie? :-)

    Tak

    > to do czego sa dobre? ;-)
    > A serio - na ile kiepskie? Jakies konkrety?
    > Pytam, bo moja KK ma glownie sluzyc zagranicy (choc wcale nie bedzie
    > bardzo eksploatowana, ma po prostu ulatwic zycie w razie czego, w razie
    > potrzeby rezerwacji, wypozyczenia samochodu etc)

    Jeżeli chodzi o przeliczniki to popatrz na ten wątek:
    6...@n...onet.pl

    Odnośnie kk ja aktualnie używam tej:
    http://preview.tinyurl.com/26kod3

    Z bonusów to tak - program BP, w którym zbierasz punkty 5zł = 1 pkt a
    kartą można płacić rachunki, jako że mam dwa mieszkania, więc z samych
    opłat rachunków w programie BP po około 10 m-c będę mógł sobie wybrać
    całkiem fajną nagrodę. Do tego jakieś tam zniżki, ale to już masz na
    stronie.
    Kartę dostajesz za free na pierwszy rok przy przedłużeniu można
    negocjować warunki. Nie wiem czy jeszcze jest promocja, ale karty
    dodatkowe są dożywotnio free. Acha nie dawno coś pisali, że citi ma
    wydać kk z plusgsm w całkiem ciekawej konfiguracji, ale szczegółów na
    razie brak.

    Mi chodziło o konto citione direct:
    http://preview.tinyurl.com/37ab6j

    --