  • Data: 2002-01-16 23:21:53
    Temat: Re: hasła jednorazowe
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hasla mbanku sa _wystarczajace_. Mozna do tego dorobic jeszcze token
    > generujacy haslo do zalogowania sie do drugiego tokena, ktory
    > generuje napis wlasciwy do stron www. Tylko ze tak naprawde to juz
    > nie podniesie bezpieczenstwa.

    Hasła mbanku nie są wystarczające, bo nie są wymagane do transakcji
    telefonicznych. Jak to już tu nieraz pisałem jeszcze w czasach
    handlobanku - w mojej ocenie bardziej prawdopodobne jest że ktoś
    'dobierze się' do Twojego konta via telefon niż via internet, oceny
    tej nadal nie zmieniam (pomijając wybryki natury typu CitiDirect).
    Ileż to zachodu podsluchać a nawet siłowo zgadnąć te 4-6 cyferek,
    jeśli naprawdę by się chciało.