eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiheh... Multibank i Czat z konsultantemRe: heh... Multibank i Czat z konsultantem
  • Data: 2003-06-03 22:21:58
    Temat: Re: heh... Multibank i Czat z konsultantem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    : RaQi : wrote:
    > Oczywiscie Amra ze na konkretnym przykladzie. :)
    > przypuscimy ze nie masz skad zadzwonic, nie masz komorki. jedynie
    > internet - to co . no wlasnie, po jakiego jest taka forma przyjeta
    > kontaktu z klientami.

    eeej no - to idziesz z karta i dzwonisz z bankomatu - cokolwiek.
    Karte uaktywniesz - przeciez jak ja wyjmiesz ze skrzynki - a w domu
    chyba masz telefon? :)
    To narzedzie umozliwia zapoznanie sie z oferta, zadanie pytania o
    usluge - ale nie jest i pewnie nie bedzie sluzylo do wykonywania
    operacji nawet tych najprostszych - bo sa problemy z identyfkacja.
    Po prostu za duzo sobie wyobrazasz... Inne banki nic takiego nie
    oferuja i jest dobrze... ;)_


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1