  • Data: 2022-02-18 07:27:41
    Temat: Re: hipoteczny czelendż?!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Feb 2022 22:13:56 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > No tak, to rzeczywiście zmienia sytuację - ale z drugiej strony,
    > nabywca nie może takiej nieruchomości sprzedać - bo nie jest jego.

    Hm - może ?
    Cesja umowy z deweloperem ..

    > Po wybudowaniu zwykle jest akt, wpis (wniosek), papiery w banku,

    No o tym pisze - jest akt, jest wpis do KW na wniosek nabywcy.
    A ja nabywca wniosku nie zlozy, to wpisu nie ma.

    Czy uda sie mieszkanie sprzedac z czystą hipoteką, czy bank
    jakos tam pilnuje - powinien byc juz akt, czemu pan/i nie dostarczyli
    ... powolne sady pilnują interesu banku ?

    > a nieruchomość cały czas nie jest oddana do użytkowania.

    No akurat znam odwrotny przypadek - nieruchomosc oddana, i dopiero
    akt.
    To chyba norma?

    > Zakładam że bank może takich rzeczy pilnować. Czy pilnuje - nie wiem.

    Niech Robert napisze ..

    J.