  • Data: 2003-04-03 10:13:14
    Temat: Re: hipoteczny- moje doświadczenia...
    Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MultiBanku:
    > i tu jestem w 7 niebie - zdolność kredytowa nawet na 90% wartości
    > mieszkania czyli na 60 tys zł w CHF i to bez polisy na życie! 8,4%
    > jednorazowego ubezpieczenia przy kwocie powyżej 80% wartości mieszk.,
    > przewalutowanie 0 zł i to bez ograniczeń ilościowych, nadpłaty jakie
    > chcę i kiedy chcę! nie smuci mnie wiec 2% prowizja za przyznanie i
    > stopa %-4,3 dla CHF; do wypełnienia- tylko 1 papierek !!! cool!!! i
    > już biorę sie za jego wypełnianie a tutaj... zimny prysznic :((( nie
    > mogę wziąć 80% wartości czyli 53 600 pln gdyż minimum jakie bank daje
> [...]

    Moze sprobuj jeszcze raz, mozesz zadzwonic na Multilinie, cos mi sie o uszy
    obilo (nie gwarantuje), ze do wartosci ponizej 60 000 (a od 30 000) mozna
    sie posluzyc kredytem w Mbanku?! (nie wiem z jakie racji - czy dlatego, ze
    oba banki są BRE?, czy dlatego, ze mam rowniez konto w Mbanku?)

    Tak mowil bardzo mily pan Z Multibanku (choc dosc dawno)