    From: Poldekk <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: hipoteczny w mbanku
    Date: Thu, 15 Nov 2007 19:53:30 +0100

    John Cleese wrote:

    > przymierzam sie do kupna chatki i wziecia kredytu w mbanku i teraz pytanie:
    >
    > rata kredytu wyliczana jest po uwzględnieniu i odjęciu od uzyskanego
    > kredytu, comiesięcznego obrotu na koncie ROR. Czy w skład tego obrotu
    > wchodzi także emax i emaxplus ?

    Chyba nie obrotu, ale salda. Tzn. pieniądze z ekonta (tylko z ekonta) są
    automatycznie przelewane na rachunek bilansujący. Na ekoncie pozostaje
    tylko kwota zbliżona do wysokości raty. Kwota pozostająca na ekoncie nie
    obniża bazy, od której są naliczane odsetki. Bazę obniżają tylko środki
    przelane na rachunek bilansujący. Tak ja to rozumiem.