  • Data: 2005-02-07 22:11:13
    Temat: Re: hipoteka na nieruchomosc obciazona juz hipoteka
    Od: jokey <jokey@pf_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 07:09:39 +0100, Darek napisał(a):

    > Może i prościej ale jak ktoś kupuje nieruchomość to nie ma podstawy do
    > przystąpienia do długu. Przystąpienie do innego celu wymyślono. Bank się nie
    > zgodzi.

    Faktycznie sie nie zgodzi, w ogole to namawia mnie na kredyt konsumpcyjny
    hipoteczny dajac mi za to ze rezygnuje z kontraktowego takie warunki ze nie
    musze miec zabezpieczen przejsciowych, oszczedzam na prowizji
    przygotowawczej i marzy jakies 2 tys zl, ale w calym rozrachunku jestem 13
    tys w plecy. Szukam czegos pod zastaw na te okolo 3 miesiace przejsciowe,
    bo lepszego kredytu niz 4% stale to chyba nie znajde. Po cholere wymyslali
    cale te kasy mieszkaniowe jak teraz nie pozwola czlowiekowi po ludzku
    wziasc kredytu, tylko proboja wymusic przejscie na konsumpcyjny :/

    Pozdrawiam !
    jokey
    GG67208