  • Data: 2010-10-19 21:41:54
    Temat: Re: [how-to] Zapłacić cudzą kartą w necie
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 16:13:56 -0500, witek napisał(a):

    > to zalezy od sklepu internetowego.
    > czy sam obsluguje karty, czy korzysta z pośredników.

    Nie ma sklepów, które same obsługują karty. Nawet Amazon korzysta z
    jakiegoś procesora kart.

    > karta to nie konto.
    > wzięcie sobie danych <> podanie danych.
    > karta jest na tyle bezpieczna, na ile instytucja ją obsługująca i jej
    > regulamin.

    Oczywiście półprawda. Jest tylko kilka kart, które przed procesowaniem
    płatności wymagają np. autoryzacji smsem (słyszałem o czymś takim).
    Normalnie jednak podajesz numer, imie, nazwisko, date, cvv i jeśli środki
    są na koncie, to kasa leci.

    --
    best regards,
    scream