  • Data: 2010-10-19 22:30:52
    Temat: Re: [how-to] Zapłacić cudzą kartą w necie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/19/2010 4:41 PM, scream wrote:

    > Nie ma sklepów, które same obsługują karty. Nawet Amazon korzysta z
    > jakiegoś procesora kart.

    pytanie jak korzysta.
    amazon trzyma dane karty u siebie i potrafi obciążyć kartę nawet jak sie
    data ważności nie zgadza.
    bank nawet nie pisnął.

    > Oczywiście półprawda. Jest tylko kilka kart, które przed procesowaniem
    > płatności wymagają np. autoryzacji smsem (słyszałem o czymś takim).
    > Normalnie jednak podajesz numer, imie, nazwisko, date, cvv i jeśli środki
    > są na koncie, to kasa leci.

    to nie moj problem tylko banku.
    ja się bankowi nie wpieprzam w jaki sposob zabezpiecza własną kasę na
    karcie, którą mi dał w użytkowanie. to jego sprawa.
    jak długo jego zabezpieczenia nie są dla mnie uciążliwe tak długo będę z
    niej korzystał.
    jak narazie wymagan nie ma zadnych, po za faktem poinformowania ich
    gdybym kartę zgubił lub znalazł transakcję, których nie robiłem.

    wymóg posiadania telefonu i jeszcze noszenia go przy sobie, żeby kupic
    lody i móc za nie zapłacić kartą dyskwalifikuje taką kartę zupełnie.