eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankihsbc opiniaRe: hsbc opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
    H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!y12g2000vbg.g
    ooglegroups.com!not-for-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: hsbc opinia
    Date: Sun, 16 May 2010 13:16:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <f...@y...googlegroups.com>
    References: <a...@r...googlegroups.com>
    <hspiug$fgc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.72.72.140
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1274040969 27326 127.0.0.1 (16 May 2010 20:16:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 20:16:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y12g2000vbg.googlegroups.com; posting-host=89.72.72.140;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:527516
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Maj, 22:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > W Alior mam zwykły rachunek (a nie jakieś tam z "lepszą" obsługą), jeśli
    > potrzebuję coś załatwić to cały czas chodzę do jednego doradcy i obsługę
    > oceniam bardzo dobrze.
    >

    Moze bys mu powiedzial, ze skladalem juz 2 reklamacje i nie otrzymalem
    na zadna odpowiedzi? Dla mnie Alior to porazka. Jedna reklamacja
    dotyczyla naliczenia odsetek i prowizji, kobieta w obsludze
    telefonicznej starala sie znalezc powod naliczenia, ale nie dala rady
    i powiedziala, ze nie wie za co to jest. Od zlozenia reklamacji minely
    juz dobre 2 miesiace. W miedzyczasie musialem zlozyc nastepna, tym
    razem dotyczaca operacji karcianej, przy okazji zapytalem o poprzednie
    reklamacje. Uslyszalem, ze bank ma standardowo 30 dni na rozpatrzenie,
    ale moze przedluzyc termin. W zadnym z tych przypadkow nie dotrzymali
    30 dni. Na szczescie Multi wyrazilo chec zamiany mojej aliorowskiej
    karty na swoja, wiec razem z wypowiedzeniem wysle im wezwanie do
    zaplaty i mam zamiar trzymac sie od nich z daleka. Hehe... podobnie
    jak od Toyota Banku, ktory nie daje sobie rady z rozpatrzeniem
    reklamacji od 868 dni ;).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1