-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!y12g2000vbg.g
ooglegroups.com!not-for-mail
From: MK <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: hsbc opinia
Date: Sun, 16 May 2010 13:16:09 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 25
Message-ID: <f...@y...googlegroups.com>
References: <a...@r...googlegroups.com>
<hspiug$fgc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.72.72.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1274040969 27326 127.0.0.1 (16 May 2010 20:16:09 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 20:16:09 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: y12g2000vbg.googlegroups.com; posting-host=89.72.72.140;
posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2)
Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:527516
[ ukryj nagłówki ]On 16 Maj, 22:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> W Alior mam zwykły rachunek (a nie jakieś tam z "lepszą" obsługą), jeśli
> potrzebuję coś załatwić to cały czas chodzę do jednego doradcy i obsługę
> oceniam bardzo dobrze.
>
Moze bys mu powiedzial, ze skladalem juz 2 reklamacje i nie otrzymalem
na zadna odpowiedzi? Dla mnie Alior to porazka. Jedna reklamacja
dotyczyla naliczenia odsetek i prowizji, kobieta w obsludze
telefonicznej starala sie znalezc powod naliczenia, ale nie dala rady
i powiedziala, ze nie wie za co to jest. Od zlozenia reklamacji minely
juz dobre 2 miesiace. W miedzyczasie musialem zlozyc nastepna, tym
razem dotyczaca operacji karcianej, przy okazji zapytalem o poprzednie
reklamacje. Uslyszalem, ze bank ma standardowo 30 dni na rozpatrzenie,
ale moze przedluzyc termin. W zadnym z tych przypadkow nie dotrzymali
30 dni. Na szczescie Multi wyrazilo chec zamiany mojej aliorowskiej
karty na swoja, wiec razem z wypowiedzeniem wysle im wezwanie do
zaplaty i mam zamiar trzymac sie od nich z daleka. Hehe... podobnie
jak od Toyota Banku, ktory nie daje sobie rady z rozpatrzeniem
reklamacji od 868 dni ;).
MK
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...