eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiiPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: iPKO - PROBLEM Z LOGOWANIEM(dostępem do własnych środków)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <4...@g...com>
    <0...@g...com>
    Date: Sat, 15 Aug 2015 23:40:29 +0200
    Lines: 18
    Message-ID: <55cfb1da$0$4771$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 138-153-255-130.dynamic.t-mont.net.pl
    X-Trace: 1439674842 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4771 130.255.153.138:3096
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615369
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:18:50 -0700 (PDT), a...@w...pl
    napisał(a):

    > Witam!
    > Od opublikowania postu minęło sporo czasu, ale ja mam teraz podobny problem. System
    iPKO twierdzi, że na moim komputerze jest wirus i blokuje mi dostęp do konta. Mój
    antywirus twierdzi jednak, że wszystko jest w porządku. Przeglądarkę również mam
    ustawioną wedle wskazań banku. Problemy pojawiły się od pojawienia się "nowego iPKO".
    Początkowo miałam dostęp jedynie do samych przelewów. Nie mogłam wejść w zakładki
    "ustawienia" lub "wiadomości", ponieważ system automatycznie mnie wylogowywał. Po
    ostatniej modernizacji z 7/8 sierpnia zaczął mi automatycznie blokować konto. Również
    wisiałam na infolinii z konsultantem 0,5 h i też nic. Nie wiem, co mam robić,
    ponieważ nic nie wskazuje na zainfekowany komputer. Jest mi potrzebny do pracy i
    nigdy nic nie było na nim ściągane. Mam antywirusa McAfee TotalProtection ze
    wszystkimi możliwymi zabezpieczeniami. Poza tym, jak wspominałam, problemy pojawiły
    się od momentu pojawienia się "nowego iPKO".
    > Byłabym bardzo wdzięczna gdyby odpowiedział mi Pan, czy w Pańskiej sytuacji udało
    się wszystko w końcu jakoś rozwiązać.
    > Z wyrazami szacunku.

    Ja co prawda problemów z logowaniem nie mam, ale za to nie mogę zmienić
    swojego adresu zamieszkania. Kiedyś, po przeprowadzce go aktualizowałem,
    ale teraz w systemie wyświetlają mi się dwa(!) adresy korespondencyjne
    odpowiadające mojemu nowemu adresowi, ale jako adres zamieszkania wciąż
    wyświetla mi się mój stary, nieaktualny adres i nigdzie nie widzę
    możliwości by go zaktualizować.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1