eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiideabank - inne oprocentowanie a inne odsetki, wrażenia - odpis z EDG › Re: ideabank - inne oprocentowanie a inne odsetki, wrażenia - odpis z EDG
  • Data: 2011-02-12 10:02:10
    Temat: Re: ideabank - inne oprocentowanie a inne odsetki, wrażenia - odpis z EDG
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:ij5gio$alb$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakiś kalkulator na stronie może mieć takie pomyłki, ale
    > faktycznie naliczona kwota chyba powinna być prawidłowa.
    > Do tej pory zawsze mi się zgadzało co do grosza (w kilku bankach)
    > - oczywiście ważna była liczba północy, a nie -1.
    >
    > Odchyłki (liczby nocy) powodowane są czasem tym, że jak koniec
    > wypada w sobotę/niedzielę to jest przesuwany na poniedziałek (nie
    > wiem czy u wszystkich). No i na przykład lokaty założone po
> [...]

    Ciekawostka była w EB, bo u nich (kiedyś, nie wiem jak teraz)
    dopisywanie odsetek działało dziwnie. W związku z tym naliczanie
    miesięczne było wykonywane inaczej niż dzienne. Aż nawet
    specjalnie sprawdziłem wpłacając w ostatnim dniu miesiąca. Mogło
    to powodować złe (niekorzystnie dla klienta) naliczenie odsetek od
    odsetek.
    Ale ostatecznie po dokładnym sprawdzeniu wszystko się zgodziło :-)

    witrak()