eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiideabank - inne oprocentowanie a inne odsetki, wrażenia - odpis z EDG › Re: ideabank - inne oprocentowanie a inne odsetki, wrażenia - odpis z EDG
  • Data: 2011-02-12 09:22:06
    Temat: Re: ideabank - inne oprocentowanie a inne odsetki, wrażenia - odpis z EDG
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:ij5gio$alb$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli naliczają odsetki o jeden raz mniej niż było w międzyczasie
    > północy, to robią to źle.

    Jakiś kalkulator na stronie może mieć takie pomyłki, ale faktycznie
    naliczona kwota chyba powinna być prawidłowa.
    Do tej pory zawsze mi się zgadzało co do grosza (w kilku bankach) -
    oczywiście ważna była liczba północy, a nie -1.

    Odchyłki (liczby nocy) powodowane są czasem tym, że jak koniec wypada w
    sobotę/niedzielę to jest przesuwany na poniedziałek (nie wiem czy u
    wszystkich). No i na przykład lokaty założone po jakiejś godzinie (np.
    Meritum chyba po 17-tej) są zakładane następnego dnia, ale też ostatni dzień
    jest o jeden dalej.
    P.G.