eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiidealny bank z rozbudowanymi kanałami bankowości elektronicznejRe: idealny bank z rozbudowanymi kanałami bankowości elektronicznej
  • Data: 2003-06-02 10:47:06
    Temat: Re: idealny bank z rozbudowanymi kanałami bankowości elektronicznej
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "maniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bbb99o$j1o$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Jak według Was powinien wygladac bank z rozbudowanymi kanałami bankowosci
    > elektronicznej (ewentualnie wylacznie internetowy) ocierajacy sie o ideal?
    > Wasze uwagi beda dla mnie bardzo cenne w mojej pracy magisterskiej.

    Duza liczba bezprowizyjnych bankomatow, karta plaska (VE, Maestro) za darmo,
    wszystkie mozliwe kanaly: Internet (w tym chat informacyjny), telefon, SMS
    (taki jak w Inteligo), Wap (GPRS). Do tego forum jak w mBanku, karty
    kredytowe, kredyt w koncie, mozliwosc ubezpieczenia (bancassurance)
    Niekoniecznie, ale tez pozyteczne: mozliwosc bezprowizyjnego wplacania
    pieniedzy (np. kilkanascie oddzialow albo bankomaty bezprowizyjne albo nawet
    umowa z jakims marmurkiem).
    Generalnie - pakiet podstawowy za darmo, a rozszerzony (KK, ubezpieczenia,
    karta wypukla, netkarta czy porzadny serwis SMS) dodatkowo platne.

    Powodzenia w pisaniu :)
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )
    GG 1213856


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1