    From: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Date: Fri, 10 Jul 2009 14:20:48 +0000 (UTC)

    Drogi XXL. Czy wydaje Ci się, że dzięki próbie wsadzenia mi osobiście
    szpili zmienisz niewygodne dla siebie fakty ? Grubo się mylisz.

    Niestety Twoi idole, dla których chowałeś Babci dowód, by nie głosowała,
    dokładnie proponują to samo, co proponował Lepper, a więc użycie
    rezerw NBP do doraźnego łatania budżetu i to jest fakt.

    Nie wzbudza mojego entuzjazmu ani pomysł ew. podwyżki podatków ani podwyżki
    składki rentowej ani podniesienie podatków pośrednich.
    Ale jako ekonomista zdaję sobie sprawę, że sytuacja dla rządu jest niezwykle
    trudna.
    Na skutek ogólnoświatowego kryzysu dynamika PKB spadła w Polsce z 6.5% w
    2007r. w okolice 0% w 2009r.
    Tym samym w budżecie zabraknie kilkadziesiąt miliardów złotych.
    Co ma zrobić rząd w takiej sytuacji? Każdy rząd, nie tylko obecny, w takiej
    sytuacji stoi pod ścianą bo ma dla społeczeństwa tylko złe rozwiązania.

    p.s. Porównaniem z Lepperem się kompromitujesz. Przywódca Samoobrony
    proponował m.in. rozwiązanie rezerw walutowych i drukowanie pustego pieniądza
    aby rozdawać je na lewo i prawo w warunkach znacznie lepszej koniunktury.
    Więc nie ośmieszaj się i pamiętaj, że w koalicję z Lepperem wszedł Twój idol
    polityczny J.Kaczyński a nie Tusk.