  • Data: 2009-07-11 11:46:09
    Temat: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h39rk1$s3c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Skoro PO nie głosowała za samorozwiązaniem sejmu,to nikt nie powinien mieć
    > pretensji o zawiązanie koalicji jaka wtedy powstała,

    Samorozwiązanie Sejmu miało nastąpić już po zawiązaniu koalicji i
    desygnowaniu członków rządu koalicyjnego PiS-SO-LPR na stanowiska, więc nic
    tu by nie zmieniało (w czasie kampanii dalej zajmowlaiby te stanowiska)
    chyba że wygrałaby samodzielnie PO co nawet teraz nie jest realne.

    > mogła również zagłosować za samorozwiązaniem, byliby wtedy bardziej
    > wiarygodni, matematycznie najwyżej nic by się nie zmieniło(w przypadku
    > przegranej), nowe wybory umożliwiłyby ponowne rozdanie kart,

    Poza możliwością użycia w kampanii służb specjalnych przez PiS nie byłoby
    żadnych zmian w "rozdawaniu kart".

    > PO się przestarszyło... Likwidacja abonamentu ? Ok. Cieszymy się bo
    > zaoszczędzimy. Ale intencją PO nie jest ulżenie społeczeństwu, ich
    > intencją jest maksymalne osłabienie mediów publicznych(mała subtena
    > różnica, lud się cieszy z naszych decyzji a my realizujemy przy okazji
    > swój plan). PO wykreśliło poprawką finansowanie z budżetu.

    Tylko sztywego limitu. Skoro poszczególne resorty nie mają takich sztywnych
    limitów to dlaczego TVP - która dowiodła już jak potrafi marnotrawic
    pieniądza - ma mieć i to w sytuacji spadku wpływów budżetowych ?

    > Przedstawiasz jakieś mało czytelne liczby odnośnie budowy dróg(czy
    > podpisanych umów na budowę), poczekamy do 2012 i zobaczymy jak się będą
    > przedstawiały realne osiągnięcia, narazie jest z tym bardzo słabo,

    Nigdy nie było tak dobrze. Jest to w tej chwili największy front robót
    autostradowych w Europie.

    Zapomniałem napisać o efektach wyśmiewanego programu Orlik 2012 :

    http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&tas
    k=blogcategory&id=3&Itemid=20

    http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&tas
    k=blogcategory&id=21&Itemid=48