  • Data: 2009-07-11 12:37:00
    Temat: Re: idee Leppera wiecznie zywe
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h39vi8$mma$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    k=blogcategory&id=3&Itemid=20

    k=blogcategory&id=21&Itemid=48

    > I zapewne myslałeś, że ten program powstał dzięki myśli PO ? ....

    Skoro masowo oddawane są nowe boiska to dzięki programowi PO. Tutaj cykl
    inwestycyjny nie trwa 2-3 lata.

    > http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/263013.html
    >

    > Orliki to naśladownictwo programu zapoczątkowanego przez PIS o nazwie
    > Blisko Boisko.... Oczywiście Orliki brzmią bardziej medialnie i media się
    > bardziej temu przyglądają, inicjatorem budowy boisk był PIS... pozdr :)

    No i w odróżnieniu od Blisko Boisko te boiska powstają a sama inicjatywa
    trwa cały czas. Blisko Boisko to była jednorazowa akcja ograniczona do
    30.03.2007. Autostrad czy stadionów PO też nie wymyśliło, opracowało
    natomiast organizację przyśpieszenia ich budowy.

    Anatol