  • Data: 2002-07-08 19:56:27
    Temat: Re: idiotyzm w PKO BP
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał
    > wlasnie dostalem potwierdzenie otworzenia skrzynki pocztowej w PKO BP na
    > ktora ma byc przesylany stan salda po kazdej jego zmianie ...
    > No i jak zwykle w tym banku wszystko musi byc na opak.
    > adres pocztowy czyli np k...@k...pkobp.pl
    > nie jest nazwa konta !!!
    > nazwa konta to jakis ciag typu 23dsCd982c
    > i wez to spamietaj ....
    > ech...

    Zdaje sie, ze tak maja dla lepszego zabezpieczenia. Mam taka skrzynke kilka
    juz lat i dziala wlasciwie bez problemow. Ogromnie wygodny produkt przy
    korzystaniu z konta zwlaszcza na minimalnym poziomie. Warto moze tylko od
    czasu do czasu zmieniac haslo dostepu, tak na wszelki wypadek.

    ---
    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl