    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: idzie wojna?
    Date: Mon, 13 Oct 2008 03:16:36 -0700 (PDT)

    wiadomościnews:gcn2j6$4q4$1@node1.news.atman.pl...

    > Jak Twoje IQ urośnie do magicznej bariery 10 pkt.  - czyli nie tak szybko

    Cytat z innego forum

    "UBS jest najwiekszy, za nim Credit Suisse. Te dwa banki graja na duza
    skale i maja ten sam problem co inne europejskie banki.
    Faktem jest, ze banki te przejely okolo 50% wszystkich depozytow.
    Dowod, ze Szwajcarzy nie maja monopolu na madrosc. Maja u siebie
    jednak jeszcze ponad 400 mniejszych bankow i wiekszosc z nich dobrze
    wyjdzie z tego kryzysu.
    Przypuszczam, ze Niemcy jadacy teraz masowo na "wakacje" do Szwajcarii
    nie lokuja kapitalu w UBS i CS. Gdyby to chcieli zrobic, mogliby sie
    nie ruszac z rodzinnej wsi."

    01252&v=2&s=0