    Date: Tue, 14 Feb 2012 16:30:09 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ile bylo warte X zl w roku 1984?

    (14.02.2012 16:05), Zenek wrote:
> [...]

    Nie wiem czy dobrze robię wdając się w ogóle w dyskusję z Tobą, mając na
    uwadze twoje dotychczasowe dokonania ...

    > Co ty pierdolisz i co z tego ze zloty byl niewymienialny chleb i mleko
    > zawsze bylo jak siegam pamiecia wstecz.

    .. ale sięgając pamięcią do niezbyt długiego okresu przeżytego za PRLu,
    to pamiętam, że w okolicach 85 roku złoty był wymienialny:
    - na chleb - o ile poszedłem do sklepu między 10 a 10:15, bądź między 14
    a 14:15 w dzień powszedni, bądź poszedłeś pod piekarnię w oklicach g
    8:00 w sobotę,
    - na mleko - o ile poszedłem do sklepu nie później niż o 8:00 i miałem
    szczęście.

    p. m.