  • Data: 2012-02-14 18:44:09
    Temat: Re: ile bylo warte X zl w roku 1984?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (14.02.2012 19:28), Zenek wrote:
> [...]
    [...]
    > Chleb w kazdym badz razie przypominal chleb a mleko i maslo mleko i
    > maslo nie jakies plastikowo papierowe gowno.
    >
    > I nie pierdol juz glupot bo zylem w PRLu i doskonale pamietam co bylo a
    > czego nie mozna bylo kupic.

    Cóż, ja pamiętam kilka zdarzeń które zadają kłam temu że pamiętasz co
    było ...

    - przez kilka dni byliśmy bez chleba (tj - jedliśmy jakieś czerstwe
    resztki), bo w sobotę nie załapaliśmy się na kolejkę, w poniedziałek nie
    dowieźli, we wtorek nie zdążyliśmy na dostawę, po południu nie mógł się
    nikt zwolnić z pracy/szkoły żeby kupić. W efekcie - od soboty do środy
    jedliśmy jakieś suchary + to co pożyczyliśmy od sąsiadów.
    - co najmniej raz mleka po prostu nie było przez kilka dni. Tj było,
    ale było mniej butelek niż wynosiła liczba osób w kolejce po nie.

    Więc tak, teoretycznie było wszystko. W praktyce - bywało różnie.

    p. m.