  • Data: 2006-09-12 13:10:27
    Temat: Re: ile kasuja banki za przelewy internetowe...?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@g...com wrote:

    > Moze ktos wie (bo zzera mie ciekawosc) - jesli place polcardowi
    > za obsluge platnosci w sklepie internetowym przelewami
    > internetowymi (np. mtransfer) np. 2,5%, to ile z tego zabiera sam bank
    > (mBank)....? A ile na mnie zarabia PolCard... ?

    Z tego co wiem to mtransfer jest tak naprawdę zwykłym przelewem z
    rachunku w mBanku na rachinek w mBanku więc niby dlaczego miałbyś
    płacić za to PolCardowi? Podobnie dlaczego miałby PolCard coś zarabiać
    na innych przelewach? PolCard jest organizacją rozliczającą część
    płatności kartami i tylko za to może coś kasować.