eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach?Re: ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <lu7j28$igr$1@speranza.aioe.org>
    <5408fe83$0$26847$65785112@news.neostrada.pl>
    <lubfqd$2qe$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lubfqd$2qe$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: ile trwa rozwiazywanie reklamacji w waszych bankach?
    Date: Sun, 7 Sep 2014 07:50:16 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <540bf217$0$26836$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.173.228
    X-Trace: 1410069015 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 26836 178.43.173.228:64691
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:605397
    [ ukryj nagłówki ]

    Polecam:

    http://zbp.pl/public/repozytorium/dla_konsumentow/ar
    biter_bankowy/regulamin/Regulamin_BAK.pdf

    I w nim:

    par. 9.

    pkt. 2. "Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający zakończenie
    postępowania reklamacyjnego w banku lub oświadczenie konsumenta, że nie
    uzyskał w terminie 30 dni odpowiedzi z banku na swoją skargę."


    >Szymon:
    >Potem - mniej więcej - co miesiąc wysyłali mi polecony, że jeszcze
    >rozpatrują.

    Oczywiście, postępowanie reklamacyjne może się wydłużyć, ale bank ma
    obowiązek odpowiedzieć w ciągu 30 dni. Jeżeli nie odpowie, należy słać do
    Arbitra. I zwykle w takiej sytuacji wygrać.
    Bank, jeżeli przegra, ma obowiązek zwrotu opłaty za Arbitra.

    MichalL




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1