  • Data: 2009-11-10 09:56:15
    Temat: Re: ile w koncu tego jest
    Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message
    news:op.u2zjijc9okz3rl@zbyszek-pc.zn...
    > Dnia 06-11-2009 o 11:14:45 Duch <n...@n...com> napisał(a):
    >
    > cytat z Janusza Szewczaka, którego uważam za oszołoma,
    > straszącego na Bankierze, często podpisywał się jako "niezależny analityk"
    >
    > Jak cytujesz kogoś takiego to jasno napisz, żeby można było pominąć list.
    >
    > wydaje mi się że Anatol go już prostował albo inny grupowicz.

    Po pierwsze - jak masz inne, lepsze zrodlo - to poprosze!
    NIC innego nie ma, w tak synterycznej formie.

    Po drugie - rzeczywiscie niektore zadluzenia sa zdupliowane ale
    chodzi o szczegoly, glowne liczny sa prawdziwe np.
    650 mld zł długu publicznego Skarbu Państwa - to jest fakt.

    Po trzecie - jesli nazywasz to straszeniem, to znaczy ze jest sie
    czego bac. Tez tak mysle. Anatol tez sie tego wystraszyl
    wiec probowal pewne liczby skorygowac (slusznie).
    Jednak nawet po korekcie wyglada to strasznie.
    To nie ten kto niesie zla nowine - to nie Szewczak jest
    straszny, tylko te liczby.
    Piszac o Szewczaku ze straszy, wpisujecie sie w propagande ze
    wszystko jest ok i mamy 1% wzrostu. Nie jest ok.

    Po czwarte - jesli masz inne liczby np. ze mamy mnie niz 650 mld dlugu
    publicznego
    - to poprosze te dane!

    Pozdrawiam,
    Duch