  • Data: 2011-11-05 22:09:53
    Temat: Re: ile zarabia bank na transakcji kartą?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j77k3v$b1h$...@i...gazeta.pl

    > "MarekZ" j76tgh$nm2$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Przyznam Ci (acz niechętnie) rację -- przypadkiem
    > na myśli miewam karty typu charge, nie mając nawet
    > pojęcia o tym, czym one są.

    W nazwach nie ma określenia 'karta kredytowa', ale
    po prostu 'karta', natomiast w opisach jest coś na
    kształt ,,karta typu charge''.

    > Natomiast celowo na myśli mam karty kredytowe, gdy
    > piszę o tym 1% opłaty związanej z płatnościami w sklepie.

    > Dawali ją razem z papierowym pudełkiem, masą

    Do którego dziś zajrzałem.

    [zwykle człowiek przed śmiercią zagląda w różne zakamarki
    swego życia, a że ja jeszcze nie umarłem, więc śmierć mam
    dopiero przed sobą, nie za sobą]

    > rodzina ze strony mojej matki i rodzina ze strony mojego

    Ta rodzina dzis chętnie by zatrudniła swoje pociechy
    w ,,rodzinnej firmie''. :)

    > [a jakoś nie mam ochoty na szukanie tych wyciągów -- są na pewno
    > zarażone grzybami, bakteriami, roztoczami i rozchoruję się...
    > zawsze źle znoszę oglądanie starych papierów...]

    [pudełko po karcie oczywiście było pełne tego czegoś]

    > Byłem kiedyś bogaty. :) [i strasznie głupi zarazem;
    > teraz zapewne też jeszcze mądry nie jestem] :)

    [ale będąc biedniejszym, mniejsze zło mogę czynić soją głupotą?]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'