  • Data: 2012-05-05 09:21:36
    Temat: Re: [info] Alior wprowadza bankierów transakcyjnych
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Tak mi właśnie w oko wpadło i raczej jako ciekawostka:
    >
    > <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    > wiadomosc?newsId=791,Alior-Bank-doskonali-standardy-
    obslugi-klientow>

    Bankierzy transakcyjni? Aaaa, chodzi o wzmocnienie obsługi, żeby poradzić
    sobie ze szturmującą oddziały Aliora armią emerytów... Rzuciłem okiem na
    podlinkowany wpis i raczej zainteresowało mnie wykształcenie owych bankierów
    transakcyjnych: "Bankierzy transakcyjni to młodzi, ambitni i przedsiębiorczy
    absolwenci szkół średnich oraz studenci" bla, bla, bla... Rozumiem, że dlatego
    biorą ludzi bez dyplomów, żeby mniej płacić. Czy po pracownikach, którzy są
    tak słabi, że nie byli w stanie skończyć mizerniutkich polskich studiów, można
    oczekiwać profesjonalizmu w pracy bankowej???