  • Data: 2012-02-02 17:03:44
    Temat: Re: [info] Ataki na zbliżeniowe karty kredytowe (RFID)
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-02 17:05, Waldek pisze:

    > Lepszym majstersztykiem byly zhakowane POS-y
    > zbierajace dane kart + PIN-y ;)

    ... iiitam :)
    Już nie pamiętam szczegółów, może ktoś skrupulatny podrzuci linka.
    Gdzieś-tam na wpłatomacie naklejono wieczorem "chwilowo nieczynny" i
    postawiono obok solidnie wyglądającą pokaźną skrzynię stosownego
    kształtu... :)

    Jakby-co, to nawet można się i w sądzie wybronić...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda