    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [info] Rajfi na androida
    Date: Sun, 12 Jun 2011 18:24:55 +0200

    W dniu 2011-06-12 07:36, Robert pisze:

    > Aż dziw że w "obsługiwanych" smartfonach brak np. HTC Desire Z, czy też
    > sztandarowego, "pierwszego internetowego" Dream aka Era G1 :/
    > Taka aplikacja powinna obsługiwać systemy od Androida 1.1 aż po (na chwilę
    > obecną) 2.3.4
    Może ja jestem nie z tej epoki, ale cóś-mię-się kojarzy, że system
    operacyjny, to jest pewien standard. Jeśli jest np. windows na bardzo
    "proprietary" klaptoku, to ma na nim działać wszystko, co jest pod
    Windows (z poprawką na wymagania sprzętowe - dysk, pamięć, grafa). Jeśli
    jest android - to jak wyżej. Inaczej, to czujemy się wydymani.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.