  • Data: 2006-05-08 21:22:30
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 May 2006 20:51:17 +0200, SQLwysyn napisał(a):

    > Szpanerzy tak mają.

    Masz na myśli tych co to lubią szeleścić gotówką? :)

    > Pomijajac fakt, że dokonując 5x wiecej niż normalny czlowiek transakcji
    > kartą narażaja sie na skimming czy podejrzenie pinu w wiekszym stopniu.

    Dokonuję co miesiąc ze 20-30 transakcji kartą i jakoś nie odczuwam by to był
    problem... Jest to po prostu dla mnie wygodne - nie muszę się zastanawiać
    przy bankomacie co dokładnie będę kupował w sklepie i czy przypadkiem nie
    wziąć więcej jeśli by się okazało że jest ten produkt którego szukam od
    dwóch tygodni...

    Zawsze autoryzuję podpisem, nigdy PINem - tak swoją drogą.

    > No ale za glupote trzeba zaplacic kiedys ...

    Np. płacząc po tym jak Ci ktoś zwinął portfel z 200zł.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004