  • Data: 2006-05-09 23:16:39
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:

    > I noszę. Tylko czasami akurat mi się skończą i wtedy idę do bankomatu.

    To znaczy, że na stanowisko menadżera się nie nadajesz.

    > A skąd Ty wiesz że nieopłacalne jest trzymanie 10 i 20zł?

    Bo jakby były opłacalne to byś takiego głupiego wątku nie zaczynał.

    > Widzisz, a ja czasami kupuję gazetę.

    To dbaj o to, żebyś miał drobne w kieszeni na czas i w odpowiedniej ilości.

    > Widzisz - zawsze jakiś powód żeby wyciągać drobniejsze nominały niż 50zł :)

    > Ja mam to czego mi potrzeba - z regyły w bankomacie wypłacam 30-40zł i
    > wystarcza mi to z reguły na tydzień. Ty masz inne potrzeby - to się nie
    > wtrącaj ze swoim "wiem lepiej czego ci potrzeba" :>

    no comments, chyba wszyscy już cię tu posłali na drzewo, więc jak wiesz
    lepiej to załóż sobie prywatny bankomat, najlepiej w skarpecie.