  • Data: 2008-10-30 09:32:29
    Temat: Re: ing i rezygnacja z karty debetowej
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze można zastrzec z poziomu systemu transakcyjnego (lub
    telefonicznie).
    ING upiera się, że zrezygnować z karty można tylko w oddziale - całą batalię
    z nimi stoczyłem, gdyż zrezygnowałem pisemnie, litem poleconym na dreas
    główny banku.

    Użytkownik " autor" <n...@N...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:gebtj5$en4$1@inews.gazeta.pl...