    From: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo....
    Date: Sun, 26 Jan 2003 00:10:26 +0100

    > Piszesz to na swoim przykladzie ;) Przewazajaca ilosc klientow jest
    > bardzo zadowolona z konta. Pewnie otwierales terz - kiedy ludzie sie
    > rzucali drzwiami i oknami (wirtualnymi ;).

    Jesli dwa tygodnie temu (patrz moj post z 2002-01-14) mozna nazwac okresem
    walenia drzwiami i oknami to zapewne masz racje. Jednak dla mnie osobiscie
    to bank bardzo duzo stracil jesli nie umial nawet zadbac o poprawne
    pozyskanie klienta. Rozumiem ze w kazdej instytucji finansowej (w
    szczegolnosci w bankach detalicznych) wystepuja pomylki/bledy/etc. jednak
    firme uslugowa poznaje sie po tym jak szybko i sprawnie umie takie sytuacje
    rozwiazac. W moim przypadku instytucja o nazwie Inteligo nie stanela przez
    kilka dni na wysokosci zadania, zatem nie zdobyla mojego zaufania, a tym
    samym pieniedzy.

    > ale co do jakosci obslugi - jest jedna z wyzszych w bankowosci - w
    > ogole (nie tylko wirtualnej). Miejmuy nadzieje, ze w po przejsciu do
    > PKO BP jej nie popsuja :)

    Nie zgodze sie z Toba, na podstawie wlasnych doswiadczen moge szczerze
    powiedziec, ze obsluga klienta w instytucji Inteligo, jest zdecydowanie
    ponizej przyjetych przezemnie standardow (moze wymagam zbyt wiele) oraz
    ponizej jakosci obslugi klienta w innych bankach (takze nie internetowych).

    Niechcialbym aby czytajacy grupe odniesli wrazenie, ze nie mam uwag
    negatywnych co do obslugi konkurencji Inteligo. Obecnie po nieudanej probie
    (i napraszaniu sie) zalozenia konta w Inteligo, staram sie zalozyc konto dla
    narzeczonej w konkurencyjnej instytucji finansowej, "mBanku". Pierwszy
    kontakt ze strony mBanku byl negatywny, poniewaz przeslali pismo w ktorym
    powoluja sie na zapisy regulaminowe, jednak osobiscie nie umialem znalezc
    odpowiedniego zapisu w regulaminie, kierownik zmiany mLinki takze nie umial
    znalezc odpowiedniego ustepu w regulamienie na ktory powolywal sie
    konsultant. Plusem jest mozliwosc przelewania srodkow na rachunek w
    przeciagu 7 dni od zlozenia wniosku (w takim terminie uzyskalismy numer
    konta i dane dostepowe), jednak olbrzymim minusem jest brak mozliwosci
    dysponowania srodkami, poniewaz nadal nie otrzymalismy obiecanej przesylki z
    umowa i kodami jednorazowymi (czekamy juz 12 dni od zlozenia wniosku).
    Srodki znajduja sie na rachunku, bank nimi obraca, jednak klient nie posiada
    takiej mozliwosci.

    Chcialbym natomiast zwrocic uwage na VW Bank Polska Direct, naprawde mila,
    kompetentna i szybka obsluga. We wtorek poinformowalem infolinie o checi
    zalozenia konta, w czwartek odbior dokumentow o ustalonej porze, w piatek
    zalozone konto z mozliwoscia dysponowania srodkami (razem 3 dni, brawo!).
    Zakladane konto byla dla malej spolki prawa handlowego (z Twojego AMRA
    polecenia na grupie) i tutaj infolinia sie niezbyt popisala poniewaz juz po
    otrzymaniu dokumentow konsultantka kazala doslac "umowe spolki", co nie bylo
    wymagane (jedynie KRS, NIP i REGON). Po krotkiej wymianie zdan, konsultantka
    nie upierala sie przy swoim, poprosila abym poczekal w celu skonsultowania
    sie z kierownikiem zmiany, po chwili powrocila na linie i przeprosila za
    zaistniala sytuacje przyznajac sie do popelnionego bledu i przepraszajac.
    Sprawa zalatwiona w krocej anizeli 3 minuty. Jednak jak widac na przykladzie
    VW Banku Polska jest mozliwe szybkie zalozenie konta i poprawna obsluga
    klienta.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska