  • Data: 2005-11-08 10:38:18
    Temat: Re: inteligo 800121121
    Od: Michal M <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się. Telefony komórkowe to była nazwa która w krajach
    > zachodnioeuropejskich utrzymała się może z rok.

    tak mi sie tylko przypomnialo z czasow studiow na kier. telekomunikacja -
    prowadzacy mial uczulenie na mobilny (AMPS, DCS) i kazal na G2 mowic telefonia
    komorkowa a nie mobilna - ogolnie to chyba nie ma sensu sie klocic o
    nomenklature - i tak slownictwo tworzy lud np jak drechy beda na G3 mowic
    telegraf to bedzie telegraf a nie UMTS...