  • Data: 2005-01-05 18:28:43
    Temat: Re: inteligo czy mBank? Co wybrać?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > Zalety Inteligo:
    > - atrakcyjne godziny przelewów wychodządzych: 8:00,12:00,15:00
    > - atrakcyjne godziny księgowania kasy: 11:30,15:30,17:30
    > - bardzo sensowny interfejs
    > - karta działająca w Internecie
    > - duża liczba bankomatów bezprowizyjnych (szczególnie na wschodzie kraju
    > gdzie Euronetów i BZWBK jak na lekatstwo)
    > - łatwy dostęp do bezprowizyjnych wpłat
    > - bezprowyzyjna wypłata w agencjach PKO BP
    - najlepsze w kraju powiadomienia SMSami do tego platne ryczaltem.

    > IMHO Inteligo jest warte swoich pieniędzy.

    Dokladnie.

    > O mBanku sie nie wypowiem - nie korzystam.

    Nie korzystam, ale sie wypowiem bo mam. Wymagaja strasznie debilnych
    hasel (literki w tym przynajmniej jedna duza i jedna mala i do tego
    cyferki). Dramat kompletny. ;-)))))

    Ja tam lubie same cyferki, bo wtedy moge ustalic takie same hasla na www
    i telefon. Hasla mBankowego nie pamietam juz zadnego, w BePeHahahaha
    jeszcze pamietam na www (telefonicznego za to nie pamietam), a pod
    przelewami podpisuje sie po piec razy zanim trafie w haslo. Dramat, po
    prostu dramat.

    Bartol