  • Data: 2002-02-05 22:28:29
    Temat: Re: [inteligo i euronet] bezpieczenstwo
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Feb 2002 13:43:51 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Jeszcze - kleint nagle mdleje przy bankomacie.
    >Rozumiem, że złodziej może wybrać ile da bankomat, tego nic nie zmieni. Ale
    >on może zmienić PIN i narobićjeszcze na przykłąd zakupów z PINem, czy iść do
    >innych bankomatów.

    A co jak zemdleje podczas wprowadzania pinu przy jego zmianie? :-)

    Kiedyś Wajs (jak mu się tam to jego nazwisko nie pisze) przedstawiał
    scenkę wydzierania potwierdzenia i pieniędzy przy kasie. Klient
    zazwyczaj podpisuje kwitek, że dokonał wypłaty, a potem dostaje kasę.
    A więc co, przecież kasjer może powiedzieć ,,spadaj, podpis mam, kasę
    wybrałeś''...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)