  • Data: 2003-04-27 08:58:03
    Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze swej strony radziłbym Ci wniknąć jeszcze raz w temat. Bo ten 15 jest
    > conajmniej bez sensu... Prędzej 15 kolejny dzień trwania miesięcznego
    okresu
    > rozliczeniowego.

    ja bynajmniej nie próbuję się doszukiwać w tym sensu - poprostu tak mi
    powiedziano więc uważam to za wiążące - przynajmniej dla mnie bo taką
    informację uzyskałem

    > BTW to co mówi obsługa nie jest "święte" wbrew pozorom...

    miałem kiedyś taki problem w mBanku - odnosiło się to do świeżo wtedy
    wprowadzonej opłaty za karte eMax którą mi policzono
    Pan mLinek poinformował mnie że jesli szyko z karty zrezygnuję to nie
    naliczą mi opłaty, po czym opłatę mi naliczyli

    złożyłem jedną reklamację powołując się na zdrowy rozsądek - reklamację
    odrzucili
    złożyłem więc drugą reklamację powołując sie tym razem na rozmowę z
    mLinkiem - reklamację przyjęto i kwotę pobraną zwrócono

    faktem jest że nie reklamowałem jeszcze nic w Inteligo ale zawsze kiedys
    jest ten 1-sz raz :-)