  • 1. Data: 2003-04-25 23:03:18
    Temat: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    wyslalem juz z 14 dni temu polecony z wydrukiem pdf do zamkniecia konta itp
    , z podpisami itp.

    Dzownilem do i-lini i mowia ze dostali, 7 dni i nadal moge sie logowac,
    czekaja az beda mogli zedrzec jeszcze jedna prowizje czy co ? Dzownilem 2x i
    ze nadal zamykaja... o co chodzi ? Myslalem ze cyk i juz zamkniete (jest 0zl
    i nie mam zaleglosci na ich rachunek itp)

  • 2. Data: 2003-04-25 23:49:49
    Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i nie mam zaleglosci na ich rachunek itp)
    >
    > U mnie czekali równe 30 dni (te które mają w umowie zawarowane ) i dopiero
    wtedy przelali mi moje 1,5 zł.

    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 3. Data: 2003-04-26 11:45:07
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    a wystarczy zadzwonić na darmową infolinię i byś wiedział że procedura trwa
    30 dni
    jeżeli złożysz wymówienie przed 15-tym dniem miesiąca to za ten miesiac już
    Ci nie liczą opłat (za konto, używanie karty, serwisy SMS itd)

    a te 30 dni to w sumie dla Twojego i ich bezpieczeństwa -gdyby jeszcze jakis
    zabłakany przelew dotarł itd)

    btw : też zamykam właśnie firmowe u nich - panienka tylko spytała czy jestem
    absolutnie pewien i czy decyzja jest nieodwracalna
    ech tak to jest jak sie PKO BP weźmie za bankowość, a w sumie całkiem fajną
    ofertę mieli i niezłą funkcjonalność

  • 4. Data: 2003-04-26 11:52:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > absolutnie pewien i czy decyzja jest nieodwracalna
    > ech tak to jest jak sie PKO BP weźmie za bankowość, a w sumie całkiem

    A ich funkcjonalność w jakiś sposób się pogorszyła ????
    Bo nie zauważyłem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-04-26 11:56:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    już
    > Ci nie liczą opłat (za konto, używanie karty, serwisy SMS itd)

    Ciekawa opinia. Skąd masz takie informacje? Tym bardziej, że okres
    rozliczeniowy w inteligo liczony jest nie według miesiąca kalendarzowego,
    ale według daty otwarcia konta... Więc co ma do tego 15-ty ???

    Poza tym opłaty pobierane są z góry za miesiąc przyszły...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-04-26 12:48:04
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > już
    >
    > Ciekawa opinia. Skąd masz takie informacje?

    niedoczytałeś jak widzę - informacja z 1-szej ręki - dzwoniłem wczoraj na
    infolinię bo właśnie zamykam konto

    > Tym bardziej, że okres
    > rozliczeniowy w inteligo liczony jest nie według miesiąca kalendarzowego,
    > ale według daty otwarcia konta... Więc co ma do tego 15-ty ???

    a co mnie to ?
    skoro pracownica banku z którą się wczoraj połączyłem tak mi powiedziała to
    dla mnie to jest świete i obowiązujące. Jeśli tak nie będzie to z tego co
    pamiętam rozmowy z inteligo są nagrywane i złożę reklamację

    > Poza tym opłaty pobierane są z góry za miesiąc przyszły...

    chodzi o opłaty przez ten miesiąc dodatkowy (30 dniowy okres zamykania
    konta, oczywiste jest że za poprzedni okres w którym konto było używane nikt
    nie zwróci ani grosza)

  • 7. Data: 2003-04-26 12:56:25
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > jestem
    > fajną
    >
    > A ich funkcjonalność w jakiś sposób się pogorszyła ????
    > Bo nie zauważyłem...

    z głównych zmian jakie zauważyłem to może niewiele
    - brak Email Money na koncie firmowym - wcześniej niby też go nie było ale
    działało :-)
    - całkowicie chaotyczne działanie transakcji kartowych - generalnie od
    jakiegoś czasu obserwuję problemy - panienki na infolini twierdzą że
    wszystko jest ok, tyle że ja nie mogę płacić ich kartą
    a wczoraj przez to zablokowano mi konto w paingfast (po kilkunastu
    nieudanych próbach transakcji kartą inteligo serwis stwierdził że dla mojego
    bezpieczeństwa zablokuje mi konto bo coś jest nie tak - trochę przelało to
    czarę goryczy bo w tym samym momencie panienka z inteligo twierdziła że nie
    ma żadnych sygnałów żeby coś było nie tak -

    zaś w połączeniu z ostatnią marcową zmianą TOiP konto firmowe w Inteligo
    straciło całkowicie sens ekonomiczny - trzymałem je jeszcze z sentymentu -
    ale kłopoty z kartami to już przesada

  • 8. Data: 2003-04-27 00:22:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > dla mnie to jest świete i obowiązujące. Jeśli tak nie będzie to z tego co
    > pamiętam rozmowy z inteligo są nagrywane i złożę reklamację

    Ze swej strony radziłbym Ci wniknąć jeszcze raz w temat. Bo ten 15 jest
    conajmniej bez sensu... Prędzej 15 kolejny dzień trwania miesięcznego okresu
    rozliczeniowego.

    BTW to co mówi obsługa nie jest "święte" wbrew pozorom...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-04-27 00:25:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > z głównych zmian jakie zauważyłem to może niewiele
    > - brak Email Money na koncie firmowym - wcześniej niby też go nie było ale
    > działało :-)

    Serio działało???

    Mógłby to ktoś jeszcze potwierdzić ???

    > - całkowicie chaotyczne działanie transakcji kartowych - generalnie od
    > jakiegoś czasu obserwuję problemy - panienki na infolini twierdzą że
    > wszystko jest ok, tyle że ja nie mogę płacić ich kartą

    Konsultanci mają dostęp do bazy zapytań karcianych. Chwilę to trwa, ale
    sprawdzają dokładnie co i jak. Ja np. wiedziałem, że powodem odrzucenia
    transakcji było dotarcie do banku dwóch prób obciążenia na 0,0 PLN... A
    miało być 950 PLN...
    Jeśli nie widzą zapytania to serio nie dotarło ono do nich...

    Poza tym to w końcu Visa Electron...

    Mnie jedynie wkurza BARDZO fakt nocnego przetwarzania, które dotyczy także
    działania kart Visa Electron inteligo...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-04-27 08:58:03
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Ze swej strony radziłbym Ci wniknąć jeszcze raz w temat. Bo ten 15 jest
    > conajmniej bez sensu... Prędzej 15 kolejny dzień trwania miesięcznego
    okresu
    > rozliczeniowego.

    ja bynajmniej nie próbuję się doszukiwać w tym sensu - poprostu tak mi
    powiedziano więc uważam to za wiążące - przynajmniej dla mnie bo taką
    informację uzyskałem

    > BTW to co mówi obsługa nie jest "święte" wbrew pozorom...

    miałem kiedyś taki problem w mBanku - odnosiło się to do świeżo wtedy
    wprowadzonej opłaty za karte eMax którą mi policzono
    Pan mLinek poinformował mnie że jesli szyko z karty zrezygnuję to nie
    naliczą mi opłaty, po czym opłatę mi naliczyli

    złożyłem jedną reklamację powołując się na zdrowy rozsądek - reklamację
    odrzucili
    złożyłem więc drugą reklamację powołując sie tym razem na rozmowę z
    mLinkiem - reklamację przyjęto i kwotę pobraną zwrócono

    faktem jest że nie reklamowałem jeszcze nic w Inteligo ale zawsze kiedys
    jest ten 1-sz raz :-)