-
1. Data: 2003-04-25 23:03:18
Temat: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>
wyslalem juz z 14 dni temu polecony z wydrukiem pdf do zamkniecia konta itp
, z podpisami itp.
Dzownilem do i-lini i mowia ze dostali, 7 dni i nadal moge sie logowac,
czekaja az beda mogli zedrzec jeszcze jedna prowizje czy co ? Dzownilem 2x i
ze nadal zamykaja... o co chodzi ? Myslalem ze cyk i juz zamkniete (jest 0zl
i nie mam zaleglosci na ich rachunek itp)
-
2. Data: 2003-04-25 23:49:49
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>
Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
news:b8ceqt$sue$1@atlantis.news.tpi.pl...
> wyslalem juz z 14 dni temu polecony z wydrukiem pdf do zamkniecia konta
itp
> , z podpisami itp.
>
> Dzownilem do i-lini i mowia ze dostali, 7 dni i nadal moge sie logowac,
> czekaja az beda mogli zedrzec jeszcze jedna prowizje czy co ? Dzownilem 2x
i
> ze nadal zamykaja... o co chodzi ? Myslalem ze cyk i juz zamkniete (jest
0zl
> i nie mam zaleglosci na ich rachunek itp)
>
> U mnie czekali równe 30 dni (te które mają w umowie zawarowane ) i dopiero
wtedy przelali mi moje 1,5 zł.
Pozdrawiam
Toomaas
-
3. Data: 2003-04-26 11:45:07
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>
a wystarczy zadzwonić na darmową infolinię i byś wiedział że procedura trwa
30 dni
jeżeli złożysz wymówienie przed 15-tym dniem miesiąca to za ten miesiac już
Ci nie liczą opłat (za konto, używanie karty, serwisy SMS itd)
a te 30 dni to w sumie dla Twojego i ich bezpieczeństwa -gdyby jeszcze jakis
zabłakany przelew dotarł itd)
btw : też zamykam właśnie firmowe u nich - panienka tylko spytała czy jestem
absolutnie pewien i czy decyzja jest nieodwracalna
ech tak to jest jak sie PKO BP weźmie za bankowość, a w sumie całkiem fajną
ofertę mieli i niezłą funkcjonalność
-
4. Data: 2003-04-26 11:52:52
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
news:b8dr9e$5l4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> btw : też zamykam właśnie firmowe u nich - panienka tylko spytała czy
jestem
> absolutnie pewien i czy decyzja jest nieodwracalna
> ech tak to jest jak sie PKO BP weźmie za bankowość, a w sumie całkiem
fajną
> ofertę mieli i niezłą funkcjonalność
A ich funkcjonalność w jakiś sposób się pogorszyła ????
Bo nie zauważyłem...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
5. Data: 2003-04-26 11:56:45
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
news:b8dr9e$5l4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> jeżeli złożysz wymówienie przed 15-tym dniem miesiąca to za ten miesiac
już
> Ci nie liczą opłat (za konto, używanie karty, serwisy SMS itd)
Ciekawa opinia. Skąd masz takie informacje? Tym bardziej, że okres
rozliczeniowy w inteligo liczony jest nie według miesiąca kalendarzowego,
ale według daty otwarcia konta... Więc co ma do tego 15-ty ???
Poza tym opłaty pobierane są z góry za miesiąc przyszły...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
6. Data: 2003-04-26 12:48:04
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>
> > jeżeli złożysz wymówienie przed 15-tym dniem miesiąca to za ten miesiac
> już
> > Ci nie liczą opłat (za konto, używanie karty, serwisy SMS itd)
>
> Ciekawa opinia. Skąd masz takie informacje?
niedoczytałeś jak widzę - informacja z 1-szej ręki - dzwoniłem wczoraj na
infolinię bo właśnie zamykam konto
> Tym bardziej, że okres
> rozliczeniowy w inteligo liczony jest nie według miesiąca kalendarzowego,
> ale według daty otwarcia konta... Więc co ma do tego 15-ty ???
a co mnie to ?
skoro pracownica banku z którą się wczoraj połączyłem tak mi powiedziała to
dla mnie to jest świete i obowiązujące. Jeśli tak nie będzie to z tego co
pamiętam rozmowy z inteligo są nagrywane i złożę reklamację
>
> Poza tym opłaty pobierane są z góry za miesiąc przyszły...
chodzi o opłaty przez ten miesiąc dodatkowy (30 dniowy okres zamykania
konta, oczywiste jest że za poprzedni okres w którym konto było używane nikt
nie zwróci ani grosza)
-
7. Data: 2003-04-26 12:56:25
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>
> > btw : też zamykam właśnie firmowe u nich - panienka tylko spytała czy
> jestem
> > absolutnie pewien i czy decyzja jest nieodwracalna
> > ech tak to jest jak sie PKO BP weźmie za bankowość, a w sumie całkiem
> fajną
> > ofertę mieli i niezłą funkcjonalność
>
> A ich funkcjonalność w jakiś sposób się pogorszyła ????
> Bo nie zauważyłem...
z głównych zmian jakie zauważyłem to może niewiele
- brak Email Money na koncie firmowym - wcześniej niby też go nie było ale
działało :-)
- całkowicie chaotyczne działanie transakcji kartowych - generalnie od
jakiegoś czasu obserwuję problemy - panienki na infolini twierdzą że
wszystko jest ok, tyle że ja nie mogę płacić ich kartą
a wczoraj przez to zablokowano mi konto w paingfast (po kilkunastu
nieudanych próbach transakcji kartą inteligo serwis stwierdził że dla mojego
bezpieczeństwa zablokuje mi konto bo coś jest nie tak - trochę przelało to
czarę goryczy bo w tym samym momencie panienka z inteligo twierdziła że nie
ma żadnych sygnałów żeby coś było nie tak -
zaś w połączeniu z ostatnią marcową zmianą TOiP konto firmowe w Inteligo
straciło całkowicie sens ekonomiczny - trzymałem je jeszcze z sentymentu -
ale kłopoty z kartami to już przesada
-
8. Data: 2003-04-27 00:22:13
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
news:b8duve$oqc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> a co mnie to ?
> skoro pracownica banku z którą się wczoraj połączyłem tak mi powiedziała
to
> dla mnie to jest świete i obowiązujące. Jeśli tak nie będzie to z tego co
> pamiętam rozmowy z inteligo są nagrywane i złożę reklamację
Ze swej strony radziłbym Ci wniknąć jeszcze raz w temat. Bo ten 15 jest
conajmniej bez sensu... Prędzej 15 kolejny dzień trwania miesięcznego okresu
rozliczeniowego.
BTW to co mówi obsługa nie jest "święte" wbrew pozorom...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
9. Data: 2003-04-27 00:25:25
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości
news:b8dvf5$rad$1@atlantis.news.tpi.pl...
> z głównych zmian jakie zauważyłem to może niewiele
> - brak Email Money na koncie firmowym - wcześniej niby też go nie było ale
> działało :-)
Serio działało???
Mógłby to ktoś jeszcze potwierdzić ???
> - całkowicie chaotyczne działanie transakcji kartowych - generalnie od
> jakiegoś czasu obserwuję problemy - panienki na infolini twierdzą że
> wszystko jest ok, tyle że ja nie mogę płacić ich kartą
Konsultanci mają dostęp do bazy zapytań karcianych. Chwilę to trwa, ale
sprawdzają dokładnie co i jak. Ja np. wiedziałem, że powodem odrzucenia
transakcji było dotarcie do banku dwóch prób obciążenia na 0,0 PLN... A
miało być 950 PLN...
Jeśli nie widzą zapytania to serio nie dotarło ono do nich...
Poza tym to w końcu Visa Electron...
Mnie jedynie wkurza BARDZO fakt nocnego przetwarzania, które dotyczy także
działania kart Visa Electron inteligo...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
10. Data: 2003-04-27 08:58:03
Temat: Re: inteligo - kiedy mi to zamkna ???
Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>
> > a co mnie to ?
> > skoro pracownica banku z którą się wczoraj połączyłem tak mi powiedziała
> to
> > dla mnie to jest świete i obowiązujące. Jeśli tak nie będzie to z tego
co
> > pamiętam rozmowy z inteligo są nagrywane i złożę reklamację
>
> Ze swej strony radziłbym Ci wniknąć jeszcze raz w temat. Bo ten 15 jest
> conajmniej bez sensu... Prędzej 15 kolejny dzień trwania miesięcznego
okresu
> rozliczeniowego.
ja bynajmniej nie próbuję się doszukiwać w tym sensu - poprostu tak mi
powiedziano więc uważam to za wiążące - przynajmniej dla mnie bo taką
informację uzyskałem
>
> BTW to co mówi obsługa nie jest "święte" wbrew pozorom...
miałem kiedyś taki problem w mBanku - odnosiło się to do świeżo wtedy
wprowadzonej opłaty za karte eMax którą mi policzono
Pan mLinek poinformował mnie że jesli szyko z karty zrezygnuję to nie
naliczą mi opłaty, po czym opłatę mi naliczyli
złożyłem jedną reklamację powołując się na zdrowy rozsądek - reklamację
odrzucili
złożyłem więc drugą reklamację powołując sie tym razem na rozmowę z
mLinkiem - reklamację przyjęto i kwotę pobraną zwrócono
faktem jest że nie reklamowałem jeszcze nic w Inteligo ale zawsze kiedys
jest ten 1-sz raz :-)