  • Data: 2002-11-29 19:01:45
    Temat: Re: inteligo-logowanie
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:666c.000010fa.3de7a7ec@newsgate.onet.pl...
    > Ja miałem problem od marca do 27 listopada 2002. Właśnie kilka dni temu
    zmienili
    > serwis transakcyjny. Po zmianie zalogowałem się w końcu korzystając z
    Netscape
    > 4.7. Wreszcie! I niech tak zostanie! Bo za nic nie mogę zainstalować
    wyższych
    > wersji Netscape.

    Ja natomiast uzywam internet explorer 6.0 ale nie w tym rzecz jakich uzywamy
    przegladarek bo w koncu to jest bank - ponoc powazny - a przegladarek nie ma
    150 000 wiec chyba nie jest problemem opanowanie tego problemu tym bardziej
    ze nie robia tego za darmo. Placimy wiec mam prawo wymagac a nawet zadac bo
    jakim prawem ktos bezpodstawnie blokuje dostep do moich srodkow finansowych.
    Tym bardziej ze chodzi o moje konto firmowe wiec ......