  • Data: 2010-11-23 18:14:27
    Temat: Re: [inteligo] opłata za kartę
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Nov 2010 17:56:01 +0100, newsy wrote:

    > Witajcie
    >
    > 15.11 wszedł nowy regulamin, dzisiaj widzę naliczoną opłatę 4 pln. Tak
    > naprawdę nie miałem kiedy zrobic zakupów za te 100 zł. Jak myślicie,
    > reklamowac czy dac sobie spokój?

    To jest bardzo slabe zagranie z ich strony.

    Otoz... okres rozliczeniowy w Inteligo konczy sie 15 kazdego miesiaca
    (przynajmniej u mnie).
    Czyli w dniu wejscia w zycie nowego regulaminu.
    Czyli byl jeden dzien na wyrobienie zwolnienia z oplaty.

    Pieknie, pieknie. :)
    W sumie to nie wiem czy zrezygnowac tylko z karty, czy z calego konta.
    Zostawilem sobie inteligo w zapasie zeby obok mb miec cos bardziej
    marmurkowego, ale jakos nie bylo mi dane korzystac z tych zalet.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl